Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji i zwracanie zakupionego towaru.

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

Jak mogę zrobić to poprawnie?

1. Skontaktuj się z nami!

Każda reklamacja i zwrot są rozpatrywane indywidualnie. Dbamy o to, aby standard obsługi zapewniał naszym klientom przyjemne i bezstresowe zakupy. Dbamy o relacje, dlatego prosimy, abyś najpierw skontaktował się z nami i omówił szczegóły reklamacji lub zwrotu.

Wysyłane przez nas materiały często mają duże gabaryty oraz wagę. Dlatego tak istotne jest, aby ustalić szczegóły procedury wysyłania i zwrotu środków.

Dane do kontaktu: nr telefonu 604 606 475, adres e-mail shop@chemiaparkietowa.pl


2. Wypełnij formularz

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie zwracanych produktów, data zakupu oraz opis wady (w przypadku reklamacji).

3. Odeślij produkt

Po ustaleniu szczegółów w kroku 1, prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Zakupione towary wyślij na adres: Chemia Parkietowa, ul. 11 Listopada 32, 43-329 Ćwiklice.

UWAGA! Zadbaj o odpowiednie zabezpieczenie produktów do transportu! To szczególnie istotne w przypadku produktów, które mogą ulec zniszczeniu podczas przewozu. Za produkty uszkodzone podczas zwrotu, w wyniku nieodpowiedniego zabezpieczenia nie będziemy mogli zwrócić pieniędzy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl